Загальна інформація
ТУРА – «вежа» в перекладі з французського tour. Походить від латинського turris, turns – «вежа», башта, зазвичай збірна. У латинському turres ambulatorie — облогова башта.
У широкому вживанні слово ТУРА використовується для позначення башти, збірніої конструкції у формі вежі, шахової фігури — застарілої назви тури в шахах.
Образ тури (вежі) чудово символізує конструкції, призначені забезпечувати захист, неприступність, спокій в місці проживання людини. Потреба в безпеці – базова потреба людини відчувати себе захищеним, позбутися страху та невдач.
Не задовольнивши базові потреби в безпеці, людина не може рухатися далі, ії думки постійно повертаються на придбання захисту. Але вирівши іх, людина піднімається на наступний щабель – до нового рівня своїх потреб.
Ідея виробництва конструкцій для безпечної життєдіяльності людини обумовлена бажанням нашого колективу створювати соціально значиму продукцію, здатну за своїми споживчими характеристиками перевершувати кращі українські та зарубіжні аналоги.
Мисія торгової марки TURA – забезпечувати потребу людини в безпечній життедіяльності за допомогою сучасної, простої та надійної продукції чудової якості.
Завдання нашої компанії:
знати потреби клієнта, об`єднувати кваліфікованих фахівців, рости темпами, які витримає ринок.
Наші цінності:
– ми цінуємо надійність та довговічність, тому очікуємо від споживача уважності до конструктивних особливостей та характеристик;
– ми цінуємо естетичну складову виробу, тому прагнемо до того, щоб нашим клієнтам подобалося користуватися нашою продукцією.